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Neuromarketing : understanding the "buy button" in your customer's brain

Patrick Renvoisé and Christophe Morin. -- Rev. and updated. -- T. Nelson, 2007. <BB00445659>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 【外部書庫】洋書 675/R 001001351914X 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675/R
資料ID 001001351914X
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Neuromarketing : understanding the "buy button" in your customer's brain / Patrick Renvoisé and Christophe Morin
版事項 Rev. and updated
出版・頒布事項 Nashville, Tenn. : T. Nelson , c2007
形態事項 xii, 243 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780785226802
注記 "This book was previously published in 2002. ... It has been substantially revised and updated."-- t.p. verso
学情ID BA88415671
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Renvoisé, Patrick <>
著者標目リンク Morin, Christophe <>
分類標目 LCC:HF5415.12615
分類標目 DC22:658.8001/9
ローカル分類標目 NDC9:675
件名標目等 Neuromarketing
件名標目等 Marketing -- Psychological aspects
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Neuropsychology
レコードID BB00445659