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Total relationship marketing

Evert Gummesson. -- 3rd ed. -- Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier, 2008. <BB00414355>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 【外部書庫】洋書 675/G 0010013468847 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675/G
資料ID 0010013468847
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Total relationship marketing / Evert Gummesson
版事項 3rd ed
出版・頒布事項 Amsterdam ; Boston ; Tokyo : Butterworth-Heinemann is an imprint of Elsevier , 2008
形態事項 xiv, 376 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 9780750686334
その他の標題 表紙タイトル:Total relationship marketing : marketing management, relationship strategy, CRM, and a new dominant logic for the value-creating network economy
注記 "Marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the 30 relationships - of a new marketing paradigm incorporating service-dominant logic, B2C, B2B, C2C, CRM, many-to-many marketing, and the value-creating network society"
注記 Includes bibliographical references (p. [345]-363) and index
学情ID BA87072230
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Gummesson, Evert, 1936- <AU00177762>
分類標目 DC21:658.8
ローカル分類標目 NDC9:675
件名標目等 Relationship marketing
件名標目等 Marketing -- Management
レコードID BB00414355