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Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management

edited by Alice M. Tybout and Tim Calkins ; foreword by Philip Kotler ; : hbk. -- John Wiley, 2005. <BB00415664>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 WEB書棚
0001 : hbk 11号館 【外部書庫】洋書 675/K 0010013470221 配架済
No. 0001
巻号 : hbk
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675/K
資料ID 0010013470221
状態 配架済
返却予定日
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management / edited by Alice M. Tybout and Tim Calkins ; foreword by Philip Kotler
出版・頒布事項 Hoboken, N.J. : John Wiley , c2005
形態事項 xvii, 334 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780471690160
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA75584428
本文言語コード 英語
著者標目リンク Tybout, Alice M. <AU00215894>
著者標目リンク Calkins, Tim <>
ローカル分類標目 NDC9:675
レコードID BB00415664