東海大学蔵書検索

Addressing the challenging behavior of children with high functioning autism/Asperger syndrome in the classroom : a guide for teachers and parents

Rebecca A. Moyes. -- Jessica Kingsley, 2002. <BB00624527>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 中 央 閉架10号館 378/M 0010014904225 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 中 央
配置場所 閉架10号館
請求記号 378/M
資料ID 0010014904225
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Addressing the challenging behavior of children with high functioning autism/Asperger syndrome in the classroom : a guide for teachers and parents / Rebecca A. Moyes
出版・頒布事項 London : Jessica Kingsley , 2002
形態事項 154p : ill ; 25cm
巻号情報
ISBN 1843107198
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA59462805
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Moyes, Rebecca A. <AU00282624>
分類標目 障害児教育 NDC8:378
ローカル分類標目 NDC9:378
件名標目等 Autistic children -- Education
件名標目等 Autistic children -- Behavior modification
レコードID BB00624527