東海大学蔵書検索

Consuming audiences ? : production and reception in media research

edited by Ingunn Hagen, Janet Wasko ; pbk.. -- Hampton Press, 2000. -- (International Association for Mass Communication Research). <BB00102268>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 pbk. 11号館 書 庫 361.453/C 0010009345108 配架済 0件
No. 0001
巻号 pbk.
所蔵館 11号館
配置場所 書 庫
請求記号 361.453/C
資料ID 0010009345108
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Consuming audiences ? : production and reception in media research / edited by Ingunn Hagen, Janet Wasko
出版・頒布事項 Cresskill, N.J. : Hampton Press , c2000
形態事項 vi, 330p ; 23cm
巻号情報
ISBN 1572731753
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 1572731761
書誌構造リンク International Association for Mass Communication Research <BB00102269>//a
注記 Includes papers presented at a round table held Sydney, Australia, 1996, during a meeting of the International Association for Mass Communication Research
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA48271860
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hagen, Ingunn, 1959- <>
著者標目リンク Wasko, Janet <>
分類標目 LCC:P96.A83
分類標目 DC21:302.23
ローカル分類標目 NDC9:361.453
件名標目等 Mass media -- Audiences Congresses
件名標目等 Mass media -- Research Congresses
レコードID BB00102268