東海大学蔵書検索

The economics of marketing

edited by Martin Carter, Mark Casson and Vivek Suneja. -- E. Elgar, 1998. -- (An Elgar reference collection)(The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug ; 95). <BB00043166>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 書 庫 330.8/I/95 0010009011307 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 書 庫
請求記号 330.8/I/95
資料ID 0010009011307
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The economics of marketing / edited by Martin Carter, Mark Casson and Vivek Suneja
出版・頒布事項 Cheltenham ; Northampton, Mass. : E. Elgar , c1998
形態事項 xxiv, 735 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 1858987954
書誌構造リンク An Elgar reference collection <TY10013597>//a
書誌構造リンク The international library of critical writings in economics / series editor, Mark Blaug <TY10031647> 95//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA39487268
本文言語コード 英語
著者標目リンク Carter, Martin, 1951- <AU00042443>
著者標目リンク Casson, Mark, 1945- <AU00022144>
著者標目リンク Suneja, Vivek, 1963- <AU00042444>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC21:380.1
ローカル分類標目 NDC9:330.8
件名標目等 Marketing
レコードID BB00043166