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Social marketing : theoretical and practical perspectives

edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt. -- Lawrence Erlbaum Associates, 1997. -- (Advertising and consumer psychology). <BB00002970>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 【外部書庫】洋書 675.2/S 0010008645841 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675.2/S
資料ID 0010008645841
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Social marketing : theoretical and practical perspectives / edited by Marvin E. Goldberg, Martin Fishbein, Susan E. Middlestadt
出版・頒布事項 Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , 1997
形態事項 xv, 457 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0805824995
書誌構造リンク Advertising and consumer psychology <TY10061671>//a
注記 Papers presented at the Role of Advertising in Social Marketing Conference held in Atlanta, Ga., May 17-19, 1995
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA31481279
本文言語コード 英語
著者標目リンク Goldberg, Marvin E. <AU00004035>
著者標目リンク Fishbein, Martin, 1936- <AU00004036>
著者標目リンク Middlestadt, Susan E. <>
著者標目リンク Role of Advertising in Social Marketing Conference (1995 : Atlanta, Ga.) <>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC21:658.8
ローカル分類標目 NDC:675.2
件名標目等 Social marketing
レコードID BB00002970