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Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment

Alan R. Andreasen. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1995. <BB00002975>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 書 庫 361.5/A 001000864585X 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 書 庫
請求記号 361.5/A
資料ID 001000864585X
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment / Alan R. Andreasen
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1995
形態事項 xx, 348 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787901377
注記 Includes bibliographical references (p. 321-337) and indexes
学情ID BA26956038
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Andreasen, Alan R., 1934- <AU00004040>
分類標目 LCC:HN18
分類標目 DC20:303.4
ローカル分類標目 NDC:361.5
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Social change
件名標目等 Social problems
件名標目等 Behavior modification
レコードID BB00002975