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The Authority of the consumer

edited by Russell Keat, Nigel Whiteley and Nicholas Abercrombie ; : pbk. -- Routledge, 1994. <BB00220720>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 【外部書庫】洋書 675.2/A 0010012368083 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675.2/A
資料ID 0010012368083
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
WEB書棚

書誌詳細

標題および責任表示 The Authority of the consumer / edited by Russell Keat, Nigel Whiteley and Nicholas Abercrombie
出版・頒布事項 London ; New York, NY : Routledge , 1994
形態事項 x, 281 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0415089182
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0415089190
注記 "The papers presented in this volume derive from conferences and workshops organized by the Center for the Study of Cultural Values at the University of Lancaster"--Pref
注記 Includes bibliographical references and indexes
学情ID BA21897022
本文言語コード 英語
著者標目リンク Keat, Russell <AU00141205>
著者標目リンク Whiteley, Nigel <AU00141206>
著者標目リンク Abercrombie, Nicholas, 1944- <AU00141207>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC20:658.8/342
ローカル分類標目 NDC9:675.2
件名標目等 Consumer behavior -- Congresses
件名標目等 Consumption (Economics) -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Authority -- Social aspects -- Congresses
件名標目等 Consumer education -- Congresses
レコードID BB00220720