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The relationship between advertising and promotion in brand strategy

by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton. -- Marketing Science Institute, 1975. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 75-119). <TY10093728>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約 WEB書棚
0001 11号館 【外部書庫】洋書 675/S 0010008429960 配架済 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 11号館
配置場所 【外部書庫】洋書
請求記号 675/S
資料ID 0010008429960
状態 配架済
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 The relationship between advertising and promotion in brand strategy / by Roger A. Strang with contributions by Robert M. Prentice and Alden G. Clayton
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1975
形態事項 ix, 138 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <TY10093729> no. 75-119
注記 Bibliography: p. 134-136
注記 "October 1975"
学情ID BA07492916
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Strang, Roger A. <>
著者標目リンク Prentice, Robert M. <>
著者標目リンク Clayton, Alden G. <>
ローカル分類標目 NDC:675
レコードID TY10093728